Logo umieszczone na odzieży roboczej, to najlepszy sposób na jej ujednolicenie. Jest też świetnym sposobem na nienachalną reklamę. Między innymi z tego właśnie powodu wiele firm decyduje się na umieszczenie logo swojej firmy na bluzach, fartuchach i innych elementach pracowniczego ubioru.
Jak umieścić logo na odzieży? Istnieje kilka metod – oto niektóre z nich.

Metody umieszczania logo na odzieży firmowej

Do najpopularniejszych metod umieszczania firmowego logo na odzieży, należy nadruk. Jest to metoda stosowana chętnie w przypadku dużych serii, ponieważ wymaga przygotowania specjalnej matrycy. Koszt jednostkowy nadruku wykonanego tą metodą jest optymalny dopiero przy większej ilości nadruków wykonanych tą metodą. Sposobem na małe serie, nawet kilku sztuk odzieży, są tak zwane prasowanki. Logo jest drukowane na specjalnym materiale i następnie umieszczona na odzieży przy pomocy specjalnej prasy. Zaletą tej metody jest niewysoka cena przy wykonywaniu krótkich serii oraz możliwość dokładnego odwzorowania kolorów, natomiast wadą niska trwałość aplikacji. Inna metodą, która łączy w sobie trwałość, możliwość stworzenia logo w kolorze oraz przystępną cenę, jest haft komputerowy.

Haft na odzieży roboczej

Wiele firm docenia możliwości jakie daje haft Katowice są miastem, gdzie logo na odzieży firmowej umieszcza się zazwyczaj właśnie w ten sposób. Jak wygląda umieszczanie logo firmowego przy pomocy tej metody i czy jej popularność jest zasłużona? Metoda polega na wszywaniu wzoru na tkaninę przy pomocy maszyny zwanej hafciarką. Skąd nazwa haft komputerowy? Przed naniesieniem na materiał, logo jest opracowywane w graficznym programie komputerowym. Projekt w odpowiednim formacie jest następnie wgrywany do hafciarki, która nanosi go przy pomocy specjalnych nici na odzież. Haft komputerowy nie wymaga przygotowania kosztownej matrycy. Jest metodą trwałą, niedrogą, a przy tym dającą estetyczny i elegancki efekt. Mówiąc kolokwialnie – haft komputerowy wygląda drożej, niż w rzeczywistości kosztuje i dlatego jest chętnie wybierana metodą nanoszenia logo na odzież.